2013. január 7., hétfő

Süel♥♥

Most egy olyan ruha márkát mutatok be ami tuti tetszeni fog nektek.Én imádom.Nekem már régóta a kedvenc márkám között van.Ez nem más mint a SÜEL. Imádom a különböző állású,stílusú ruhadarabjait.Bemutatom nektek pár KEDVENC-et.!♥
Nagyon tetszik ez a KÖTÖTT kis darab.Ezt több célból is lehet viselni.Akár egy kedvenc vékony pulóvert is feldobna (természetesen hozzá illő színűben). Vagy nyáron amikor felvesszük a kis farmer short-unkat majd a fürdő ruha felsőt rá eszt a kis kötött ruhát.Én imádom. 





Ez a ruha hasonlít az elsőre.Itt megmutatkozik amit mondtam,hogy egy fürdő ruha felsővel remekül néz ki. 
 Nekem nagyon tetszenek a barna darabok.Nekem még ez hippy stílus is nagyon tetszik ami ebben a ruhában meg is mutatkozik.:))
Erre a képre csak ezt mondom:  IMÁDOM♥♥
 Ez a kis felső tavasz elején lenne a legideálisabb amikor reggel hűvösebb van de délbe meg egészen jó az idő.
 Szuper meleg lehet benne♥

Hát..egyenlőre most ennyi a Süel-es kedvenc ruhadarabjaim poszt. Én igazán tudom ajánlani őket. 
Sajnos mindegyik modellnek nem tudom a nevét de remélem nem haragszanak meg ,hogy nem írom ide őket. 
Pár modell:
Festy
Horváth Éva

Ruhák: 
Süel  











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése