2013. február 5., kedd

2013 tavasz/nyár divat

Ma sokat gondolkoztam,hogy mi is legyen a poszt lényege.Gondlomom mindenkit érdekel a fashion  és az idei divat.Ezért arra jutottam,hogy megmutatom nektek,hogy mik lesznek a 2013 tavasz/nyár trendek.Több helyről is összeszedtem az információt!
1. Fodrok.
A mostani divat egyik tényezője a fodrok.Ennek szerintem nagyon is örülhetnek a kis mellűek mert mint ahogy tudjuk nekik fodros,barázdás stb.ruhákat kell hordaniuk a mell felé.Így ők is divatosak tudnak lenni az adott ruhadarabjukkal.Még annyit elmondok ezzel kapcsolatban,hogy a szoknyára,felsőre,alkalmi ruhákra stb.-re is alkalmasak lesz a fodrok.:)Ennek megfelelően én egy barackszínű alkalmi ruhát hoztam amiben sok fekete csík van.
2. Fehér ruhák.
Még a fehér ruhák is nagyon fognak dominálni ezeket még fellehet dobni pl.egy alkalmi ruhában csipkével,hogy még nőiesebb,finomabb legyen.
3. A fehér ruha és az arany színek.
Még azt is halottam,hogy a fehér ruhákhoz nyugodtan keverjünk arany színű kiegészítőket vagy bármit!Ha kicsit le  görgettek még azt is megtaláljátok,hogy melyek az azok a ékszerek amik tuti befutók.
4. Bohém minták.
Én mindig is szerettem a bohókás mintákat ezért is örültem meg,hogy ez is divat lett.A kicsit komoly outfiteket is lelehet vele lazítani.(Biztos vagyok benne ,hogy lesz min.egy ilyen Napi Ruha)
5.Színes darabok.
A tavaszt és a nyárt főként a színek jellemzik, ezért egy-két színes ruhát nyugodtan be lehet szerezni mert biztos trendi leszel vele!
6.A rojtnak is nagy szerepe lesz idén.Akkor táskán vagy ruhán,MENŐ lesz! Ha én ilyenre ránézek nekem inkább a indiános/farmos stílus ugrik be DE ATTÓL MÉG NAGY IS TETSZIK. Most mutatok belőle pár inspirációt.



Ha már így itt vagyunk a táskáknál megmutatom a 2013 táska trendet is.Még mindig hódítani fog a boríték táska minden  fazonban és színben.


Persze nagyobb fazonú táskákat is megemlítem.Ezek az elegáns nagyobb táskák.
Végül jönnek a kiegészítők.
Először megmutatom nektek a láncos kiegészítőket amit akár színekkel is lehet kombinálni!
Bracelets:
Earing:
Necklace:

 Remélem tudtam segíteni valamennyit.:) Puszilok mindenkit akit elolvasta ezt a jó hosszút♥♥
Fotók: Google,style and blog.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése