2013. április 15., hétfő

Festy Interjú

Sziasztok!:)) Még soha nem készítettem online interjút senkivel,de arra gondoltam ti is kíváncsiak lennétek erre-arra!Az első alanyom nem más mint Festy!:))

Ruhamánia*_* : Hogy jött létre a te blogod?Mi inspirált téged?
Festy: 2009 október 6-án kezdtem el írni a blogomat. Külföldi blogok inspiráltak az elkezdésében.

R.:  Miért pont a Festy in style nevet?
F.: A Festy a becenevem a barátaim hívnak így. Tesóm adta nekem ezt a nevet az egyetemi évek alatt. Az in style meg jó szójátéknak tűnt a Festy-hez.

R.: Amikor elkezdted mi volt az elsődleges cél amit kitűztél magasnak?
F.: Minden évben célokat tűzök ki magamnak. Év elején leírom egy füzetbe és évvégére a nagy része teljesülni is szokott. Mondjuk, fanatikusan is dolgozok érte az év minden napján. Ünnepek alatt és a nyaraláson is posztolok, hogy az olvasóimnak minden nap szolgáltassak tartalmat.

R.: Ha valaki szokta követni az blogod tudjuk,hogy voltál New Yorkban,Londonban,Páriszban és persze a Magyarországi fashion weekeken!Mit tapasztaltál az öltözködés/stílus terén mi a különbség a 4 ország között?
F.: New Yorkban bármilyen őrült ruhát felvesznek az emberek csak kitűnjenek. Láttam félmesztelen nőt is.
Londonban inkább sportosabb slamposabb az öltözködés.
A párizsi outfitek tetszettek a legjobban, mert ott a leggyönyörűbb ruhakölteményekkel tisztelték meg ezt a rangos eseményt.
Magyarországon még nincs kultúrája a Fashion weeknek, így az emberek hétköznapi ruhákban jelennek meg. A sajtó se ad akkora publicitást neki.

R.: Melyik divat hétre mennél el még szívesen?
F.: Legközelebb szeretnék a Milano fashion weekre elmenni, mert ott még nem voltam és kíváncsi vagyok rá.

R.:  Ha bármit kívánnál az életedben (divat irányában) mi lenne az?
F.: Meghívást kapjak a legnagyobb tervezők divat bemutatójára. Szeretnék egy szép divatanyagot vmelyik magazinban.

Köszönöm szépen Festy-nek a válaszokat követni itt tudjátok!
http://www.facebook.com/pages/Festy-in-style/110962938925275?fref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése