2013. április 19., péntek

Heidi Klum

Sziasztok! Rengeteg híresség van a világon mindenhol és mind ahogy tudjuk a vörös szőnyegen igyekeznek ragyogni,kitűnni! Van aki a szolidnak,kihívónak,csillogósnak és sorolhatnám,hogy milyen ruhának a híve! Minden évben megrendezik a Golden Globe-t,az Oscar gálát stb-t,így rengeteg ruhakölteményt láthatunk ezeket a jeles eseményeken! Most Heidi Klum ruháit "boncolgatjuk"! Azt vettem észre a ruháin,hogy ő nem igazán kedveli a feketét mert egyik képen sem láttam,hogy ő rajta olyan színű lenne..Inkább a színesebb,vidámabb darabokat kedveli!:)
-Itt Heidi-t egy fehér csodaruhában látjuk..a lábánál igen jól kivágva..:D Szerintem itt azt akarta megmutatni ,hogy egy egyszerű fazon is tud bomba jó lenni,biztos tudjátok,hogy a fehér szín a tisztaságot,ártatlanságot,jóságot jelenti.:))
- Erre a ruhára is szinte ugyan azt letudnám írni mint a fölötte lévőre! Szolid barack színű!:))
-A harmadik dress egy igazán lenge darab és itt is (mint szinte mindegyiken) kivágott..
- Igazán különleges ez a kép mert amiket én láttam ott Heidi szinte csak hosszú ruhát viselt,nem pedig rövidet! Ennek a ruhának főként a habos-babos alja a látványos és a legjobb benne ,hogy a tervező nem vitte túlzásba!

Hát vége a posztnak remélem tetszett! Köszönöm annak aki végigolvasta!:)
                                                                             XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése