2015. október 29., csütörtök

Autumn wishlist(s)

( Blogspot ruins the quality of photos. If you'd like to see them in higher resolution, click on them! )
Follow me on: Facebook , Tumbr , Instagram and Twitter
 Ask me Anything -> http://ask.fm/Ruhamania
***
Már nagyon rég volt a blogon wishlist bejegyzés így hát elérkezendőnek láttam az alkalmat , hogy írjak egyet méghozzá a Banggood és a Beatifulhalo webáruházból válogattam össze néhány favourite ruhát.
Banggood oldalról színesebb ruhadarabokat válogattam össze attól függetlenül , hogy nem volt cél szimplán így jött ki , de azt hiszem az összes megállja a helyét egy-egy őszi outfitben főként a burgundi szoknya!

1. Pastel pink fur
 A szőrme örök trend ősszel illetve télen is sokunk szerencséjére minden üzletben megtalálható egy- egy fajta. A Banggood oldalról most egy halvány rózsaszínűt választottam , de több színeben is megtalálható!  

2. Hologram backpack
A hologramos kiegészítők vagy akár ruhadarabok egy egyszerű szettet ( is )  tökéletesen feltudják dobni ( főként gondolok most egy teljesen fekete look-ra és hozzá ezt a hátizsákot ). Egyből megtetszett mikor megláttam mert tényleg klassz.

3. Sweather
Legelőször talán az fogott meg ebben a pulcsiban , hogy nem egyszerű virágfej minták vannak rajta szétszórva hanem közel vannak egymáshoz olyannyira , hogy üres helyet alig - alig lehet látni.

4. Pendant:
A ceruza alakú medálok nagyon hozzá vannak nőve a szívemhez ennek köszönhetően mikor megláttam a Banggood weboldalon nem volt kérdés , hogy ezt is bele teszem-e a montázsba.

5. Ring:
 Alapvetően jobban preferálom a nyakláncokat mint a többi kiegészítőket de néha persze viselek / viselnék mást is mint például ezt a végtelenségjeles gyűrűt szolid de mégis csodás.

6. Ripped yeans:
 Tudom ősszel sokszor hűvös az időjárás szaggatott nadrághoz és lehet én sem venném fel hidegebb napokon , de annyira szép volt ez a farmer , hogy nem ' mehettem ' el mellette..

7. Nude bag:
Sok lány nem szereti a hátizsákokat ezért semmiképp nem szerettem volna elfelejteni más fazonú táskát sem , így erre a nudra esett a választásom.

8. Burgundy skirt:
A burgundi szín az egyik legtökéletesebb ősszel ugyanis tökéletesen passzol a tájhoz , a sok színes lehullott falevélhez . Nem lehet vele hibázni és még alapdarab is tud lenni a gardróbunkban ha közel áll a személyiségünkhöz.

9. Boots
 Ezt a csizmát azért választottam mert egy kis nőiességet tud vinni az outfitünkbe , emellett a színe passzol az évszakhoz.
Beautifulhalo webshopról kicsit sötétebb színű ruhákat válogattam össze és próbáltam ügyelni arra , hogyha már az előbbi válogatásomban a halvány színek domináltak akkor itt ne azok legyenek viszont ez a szőrmemellény mellett nem tudtam elmenni.. Náluk nincsenek kiegészítők ezért azokat a Happines Boutique oldalról választottam , mikor benézek oda a bőség zavarába esem.
1  // 2  // 3 // 4  // 5  // 6  // // 8

8 megjegyzés:

  1. Such a lovely inspiration! Love the metalic bag! ♥

    SO happy to be back!
    Wishing you a lovely day,
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    VálaszTörlés
  2. the metallic backpack is really cute!!
    www.samanthamariko.com

    VálaszTörlés
  3. I like skirt number 8 and boots number 9

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    VálaszTörlés

  4. Good day!
    Much I enjoyed meeting your blog , fell in love with the look and the photos were wonderful .
    I am finding that it is very stylish , you have a beautiful view and is full of useful information.
    I have been following , you could follow too?
    Kisses from Brazil!!

    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    VálaszTörlés
  5. Fabulous clothes presented<3<3
    Love them<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    VálaszTörlés
  6. I have pink pendant! It's lovely elements my garderobe!
    /meainsolita.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Really like the coat on the first set! :)

    Lau
    www.lscrapbook.com

    VálaszTörlés
  8. It's such an amazing post! I like it! And already can't wait to see the new one!

    p.s. new post about how I met Victoria Beckham already on my blog

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    VálaszTörlés