2015. október 26., hétfő

Birthday girl

( Blogspot ruins the quality of photos. If you'd like to see them in higher resolution, click on them! )
Follow me on: Facebook , Tumbr , Instagram and Twitter
 Ask me Anything -> http://ask.fm/Ruhamania
***
A címből adódóan kiderülhet , hogy ma van a szülinapom ma lettem 15 éves , viszont tegnap pedig #nameday girl voltam ugyanis akkor volt a névnapom. Sokan megkérdezik ilyenkor , hogy direkt akarták-e így a szüleim , de nem! Ha nem október 26.-án születtem volna , akkor is Bianka lennék csak véletlen alakult így , hogy egymás után van a kettő ünnep. Visszatérve a születésnapomhoz az egyik barátnőm már megkérdezte , hogy milyen 15-nek lenni , hát olyan mint 14-nek:DDDD Semmi változás nincs szimplán annyi , hogy a barátaim , családtagjaim felköszöntenek de nem érzem azt , hogy én most bölcsebb lennék vagy ilyesmi ( nem mintha a 15 évesek nagyon bölcsek lennének :'D ).

Semmiképp nem szerettem volna farmernadrágot viselni ebben a bejegyzésben így felvettem a csipkés fekete ruhámat és szőrmemellényemet . Kiegészítőnek pedig a chokeremet és az egyik ezüst nyakláncomat választottam.

( Blogspot a fotók minőségét lerontja ha szeretnéd jobb felbontásban látni őket
 , akkor kattints a képre! )
http://lookbook.nu/look/7859392-Birthday-Girl
Dress: New Yorker / Fur Vest: Romwe / Silver necklace: Born Pretty Store

13 megjegyzés: